Keblinger

Keblinger

Ikimonogakari ~ Soprano

| Wednesday 2 March 2011

The rain begins to shower my shoulder wet

The water drops along my cheek

If that’s the case, it makes sense that they are tears

To have different answers, our love seems to have changed

Though having no strength to go back to the past, I still act tough

When will that day I found the fragment of love disappear within me?

I would never again reach for your hand

Is there even no reason to remember?

The down pouring rain is only gently covering the tears spilling out from my eyes

The evening is taking out the smell of the rain.

That is the only unique kindness

My dying tearful voice is frail and also still shaking

Although it is a lie I want to smile

My last words have disappeared

The conversation about our dreams, and even the first time we held hands

Everything only becomes nothing but a pressure in my chest

I am sure the magic words that reached the inside of you has disappeared

Even though there’s no meaning looking for our dream

Why didn’t I say it out that I wanted to be with you a little longer

I desired not to say in order not to interrupt and hear the four words

My pace is even more uncertain than the path I walked that day

So then I could get over of the uncertain footsteps

I wonder if I could be able to smile once again

But still

The time I go around in a repeated circumstance is my treasure

Not even one memory will fade away

I will secretly keep it in my heart

I will secretly close it in my heart

==================================================

Hujan mulai membasahi bahuku

Airnya menuruni pipiku

Jika itu yang terjadi, masuk akal jika itu adalah air mata

Untuk jawaban yang berbeda, cinta kita tampaknya telah berubah

Meskipun ku tak memiliki kekuatan untuk kembali ke masa lalu, tapi aku masih berusaha

Kapankah aku menemukan fragmen cinta yang hilang dalam diriku?

Aku tak kan pernah bisa meraih tanganmu lagi...

Apakah tak ada alasan untuk mengingatnya?

Hujan yang turun perlahan-lahan hanya menutupi air mata yang menetes dari mataku...

Bau hujan tercium di malam itu

Itulah satu-satunya kebaikan yang unik

Suara tangisan lemahku yang hampir mati dan masih bergetar

Dan berbohong untuk tersenyum

Kata-kata terakhirku telah hilang...

Pembicaraan tentang mimpi-mimpi kita, dan bahkan saat pertama kali kita bergandengan tangan...

Segalanya hanya menjadi sia-sia, kini hanya menjadi tekanan di dadaku

Aku yakin, kata-kata sihir untuk menggapaimu telah hilang...

Walaupun sebenarnya tiada arti lagi untuk mencari mimpi kita

Mengapa aku tak mengatakan bahwa aku ingin bersamamu lebih lama lagi?

Aku tak ingin mengatakannya karena aku tak ingin mengganggumu dan mendengar empat kata

Bahkan langkahku lebih bimbang dibandingkan jalan yang aku jalani hari itu

Jadi kemudian aku bisa mendapatkan lebih dari jejak-jejak itu

Aku ingin tahu apakah aku bisa tersenyum sekali lagi..?

Tapi tetap saja

Waktu di saat aku berjalan di dalam keadaan yang berulang adalah harta karunku (yg paling berharga)

Tak ada satu memoripun yang akan memudar

Aku akan menyimpannya dalam hatiku...

Aku akan menyimpannya dalam hatiku...

0 comments:

 

Copyright © 2010 Shine On you